Monday 30 April 2012

sahabat bertukar cinta

saya sayang awak..awak kawan baik saya..awak selalu ade mase saya sedih..awak selalu bagi mase awak untuk saya..awak selalu leraikn kesedihan saya dengan gelak tawa awak..awak hebat dimata saya..hanya saya yang tahu itu..
satu hari saya merasa sesuatu yang pelik antara awak dan saya..saya jatuh cinta..saya tak berani luahkan semua pada awak..saya takut awak tak sudi..saya diamkan perasaan saya..pun begitu saya selalu rindu..setiap kali saya online,saya akan tengok wall awak dulu..kenapa dengan saya? apakah awak merasa apa saya rasa?
satu hari tu saya taknak tegur awak..tapi saya nampak awak online..sy sedih..kenapa awak tak tegur saya kalau sy tak tegur awak?..saya pun offline..tapi saya rase ade yang tak kena..saya rindu..saya online balik..awak ade personal massage saya..kata-kata awak sangat pelik..saya senyum sendiri..kite punye rase yang sama..awak! saya juga cintakan awak..
setiap hari indah..semua orang sekeliling gelak kan kite..mereka suka..mereka tumpang gembira..tapi ade juga yang tak suka..tapi saya sayangkan awak..biarlah orang tak suke..yang penting kite bahagia..
hari berganti hari..kebahgiaan semakin suram..keceriaan bagaikan hilang..kenapa?adakah saya berbuat salah?..atau memang cinta bukan untuk kite?masing-masing dengan ego..tidak mengaku kalah..selalu nak menang..persahabatan dulu bagai hilang..percintaan itu lah yang menghancurkannya..
awak. saya rindu awak yang dulu..macammane nak kembalikan kasih sayang kite sebagai sahabat?saya nak awak jadi sahabat saya selamnya..saya sayang awak..izinkan saya sayangi awak sebagai sahabat saya..IZINKAN lah saya..
hari ini semua musnah..ia seperti sebuah trejdi oktober
persahabatan berganti cinta dan hilang persahabatan kerana cinta.



No comments:

Post a Comment