Wednesday 25 April 2012

lawatan ke MSU 2012

salam..huwaa lama gila tak update blog kan.huh..disebabkan aku tgah bosan.so aku pun ape lagi update je la blog  .:) aku cume nk citer yg dah lepas ni.hehe. hari sabtu lepas skola aku ade wat lawatan g MSU.perhh sumpah best giler..~ lagi2 mase masuk dalam bilik mayat,mule2 rasa takut .tapi bile dah masuk rasa takut tu da tak de.yg datang rasa sedih pulak.sb tgok mayat2 tu..ye la mayat2 tu adalah mayat yg tak dituntut..err seram        >.< . lepas masuk bilik mayat. kitorang  g bilik salon plak.kat situ sejuk jee.tenang pikiran aku dibuatnya.. aku rasa syg sgt nak tinggalkan tempat tu.sb hari tu je la aku dpt pergi jalan2 dengan kawan2 aku.lepasni aku da takde da..nak g jalan2 sama2 macam ni.sb tahun depan aku da abis skola hurayyy !..huuu




pic ni time dalam gym..sejuk bhai ~ :)
aku yg duduk kat tgah2 tu.pweitt :*
                 


time ni.aku tak ready lagi nak snap.adoy -.-' takpa2 :)
kenangan paling best ~
                           
kenangan yang tak dapat aku lupekan.weyh...if aku ade mse aku akan update  blog lagi kay..:) miss u all
                                           

No comments:

Post a Comment