Monday 4 June 2012

happy birthday to me :)

assalamualaikum.. hi. 2.6.2012 hari yg paling bermakna bgi aku. sb tarikh tu adalah tarikh aku lahir kedunia ni pada tahun 1995. genaplah umur aku 17 tahun. alhamdulillah aku still ada didunia ni. bersyukur sgt2 terima kasih ya allah :) 2.6.2012 jatuh pada hari sabtu. hari sabtu tuh kebetulan ada wedding sedara kawan  aku. nama dia susanti. if nak tau befday die sama dgn aku. kami kembar lain mak lain ayah. hehe...  memang seronok la masa tuh. aku dapat jumpa kawan2 kelas aku n kawan lama aku iesma romly... huhu rindu kud.. lama gila tak jumpa. lepas habis makan kat wedding sedara tyty .kitorang posing maut jap kat atas pelamin tue.than aku tak tau la plak yg kawan2 aku n sedara tyty ni ade plan  something..dorang nk sambut befday tyty rupenye.. aku tak syak papepun yg akan berlaku kat aku. sb aku ingatkan dorang just nak kenekan tyty sorang. sb hari tu kan wedding sedara tyty, mse aku tgah syok main fon. tak sangka la plak nabila nk kenekan aku. siot betul haha.... dala 3 biji telur kena dekat aku.! belom campur krim kek n tepung. fuhh da mcm kuih pun ada.. busuk woi tudung aku. susah nak ilangkan bau dia hahaha.. btw thanks la kawan2 sb bagi aku happy time tuh. haha n thanks juga kat korang yg kenekan aku. aku happy gila doe.. with  diana ngoxgex. iesma romly,nabila juhari,melatul sofea,sama waty,susanti,rafidah,maizura,musdalifa,n other...........................


lihatlah rupa kami... with susanti surawi :)
                                                   
                             

No comments:

Post a Comment